Tuesday, May 11, 2010

The end of M.

Finito.

***

"Le cœur ne peut pas grandir,"  il a dit, et je savais qu'il ne pouvait pas m'aimer.

"La distance est devenue un obstacle, comme une montagne dont le sommet ne peut pas être atteint."
J'ai entendu dire que les montagnes peuvent être déplacé avec la bonne motivation, donc je suppose que l'effort était trop.

Et ainsi, c'était fini. Elle a explosé comme un choc par téléphone, même si elle n'a pas été une surprise totale.
Et c'est ainsi dilué et dissous.

Comme il est étrange de sentir son absence, d'être abandonnée par mon Maître. Me souvenir de l'intensité de ces moments, je vois ses yeux, j'entends sa voix, la sensation de sa peau, de ses mains appuyant sur mes seins, son corps sur le mien.

Soudain, une réaction animale. J'ai utilisé les serviettes que j'avais acheté pour son usage personnel. J'ai renvoyé son tee-shirt qu'il avait laissé pour que je le mets pour dormir, ainsi le sentir avec moi, sentir son odeur. J'ai reprise mon masque de cat-woman en latex que je portais toujours avec lui. Je me suis retrouvée. 


J'ai de la chance d'avoir ma "famille" aux Goûters. Hier, j'ai annoncé la nouvelle discrètement à chacun(e), et je me suis sentie entouré de l'amitié et de l'amour.  Il y avait une vraie place pour lui dans ma vie, mais la vie en a décidé autrement. Il y a un vide, mais je gardes le cœur ouvert pour une nouvelle rencontre dans une des rares orbites d'alignement. 


Le fouet a excisé une partie de la douleur, en particulier sur un coup cinglant. Flashbacks of M, des moments de sa domination. Emotions mélanges, de la tristesse, de la colère et le plaisir de l'instant présent sous le fouet de Mlle Charlotte ou Michel Martinets.

Je remercie mes ami(e)s de ce jour là : Mlle Ôda, Miss Charlotte, E27, Solen, Michel Martinets, Franck & Clara, Maître Chrome & Opus, Pozer Lili, Elisa, et FoxyLily. 





***
Finito.

***

"The heart can't expand", he said, and I knew then that he couldn't love me.
"The distance has become an obstacle, like a mountain whose summit cannot be reached."
I've heard that mountains can be moved with the right motivation, so I guess the effort was too much.

So now it was over. It exploded like a shock over the phone, even if it wasn't a complete surprise.
And so it diluted & dissolved.

How strange to feel his absence, to be abandoned by my Maître. Remembering the intensity of those moments, seeing his eyes, hearing his voice, feeling his skin, his hands pressing my tits, his body on mine.

Suddenly, an animalistic reaction. I used the towels I had bought for his personal use. I sent back his tee-shirt he'd left for me to sleep in, so I could feel him with me, smell his smell. I reclaimed my latex cat-woman mask that I always wore with him. I reclaimed myself.

I am lucky to have my "family" aux Goûters. I discretely announced the news everyone, and I found myself surrounded by friendship and love. There was a real place for him in my life, but life decided otherwise. There is a void, but I'm keeping my heart open for a new encounter on some rare orbit of alignment.

The whip excised some of the pain, especially on a stinging blow. Flashbacks of M, of the moments of his domination. Emotions mixing, sadness, anger, and the pleasure of the present moment under the whip of Miss Charlotte or Michel Martinets.

Thank you to my friends that day : Mlle Ôda, Miss Charlotte, E27, Solen, Michel Martinets, Franck & Clara, Maître Chrome & Opus, Pozer Lili, Elisa, et FoxyLily.

 

5 comments:

princesse.x said...

So sorry, as always, for the imperfections in my French translation !

Anonymous said...

I'm so sad to read your words... your right, keep your own words, no translation could ever translate such a pain.

Thinking of you.

Elisabethe

princesse.x said...

Thank you, Elisabethe, for your kind thoughts.

doll said...

We always risk the pain of abandonment when we give ourselves with such gleeful abandon. How lucky you are to have such a close knit group to sustain you during the hollow time you are now passing through.

princesse.x said...

Yes, doll, I'm very lucky not to be alone. This group knopws me better than anyone — they know me even when I don't realize it.
And I'm lucky to have you, doll, on the otherside of the world.
But already, I'm not feeling hollow, as I'm getting my serenity back after these anxious months.
And if you ever come to Paris, it would be a real pleasure to invite you to Les Goûters. I'm sure you'd love it too.
Thank you for your kind thoughts.