Thursday, July 01, 2010

Mystic fire of love

His presence is everywhere & his presence is missed. As for me, I rejoice in the fact that he's living out his quest, planned for many years. And he will soon return.
My lovely Miss Charlotte is missing her Mentor as we speak. And later she decides that our session will take place right there in the salon, just as he would.
I take my place on that spot on the rug, just as I would for El Commandant, feeling vulnerable, almost naked, for all to see. I cross my arms over my breasts, I shut my eyes to enter into that special space, and I await her first strike, which also seems vulnerable but then finds its force.
No use to wonder why the whip strikes in each place - it's the mystery of her desire, of her will.
I almost purr with pleasure, small caressing sounds in my throat at each lash, and the fire builds.
I connect with her, feeling her impulses that lead to a fiery possession of my body & soul. Mystic fire of love.

***

Sa présence est partout et sa présence nous manque. Pour ma part, je me réjouis du fait qu'il réalise sa quête, prévue depuis de nombreuses années. Et il sera bientôt de retour.
Son mentor lui manque à ma belle Miss Charlotte lorsque nous en parlions. Et plus tard, elle décide que notre séance aura lieu juste là dans le salon, comme il le ferait.
Je prends ma place à cet endroit sur le tapis, comme je le ferais pour El Commandant, me sentant vulnérable, presque nue, sous les yeux de tous. Je me croise les bras sur mes seins, je ferme les yeux pour entrer dans cet espace particulier, et j'attends sa première coup, qui semble aussi vulnérable, mais qui trouve ensuite sa force.
Inutile de se demander pourquoi les coups de fouet frappe à tel ou tel endroit — c'est le mystère de son désir, de sa volonté.
Je ronronne presque du plaisir, des petits sons caressants dans ma gorge à chaque coup de fouet, et le feu monte.
Je me connecte avec elle, sentant ses pulsions qui conduisent à une possession embrasée de mon corps et âme. Le feu mystique de l'amour.

No comments: