Thursday, August 19, 2010

Nuit intime

Words escape me when I think of that night when Miss Charlotte came to my flat before I left on vacation.
To listen to Ludovico Einaudi as she whipped me, clamps with weights on my tits hanging heavy, the light sound of the whip on the glass when it missed its mark, the pleasure of this voyage as always so delicious.
To offer myself to her impulses : the flame of the candle, the flow of the wax, the scratch of the neuro wheel.
To have her stay in the guest room, to share breakfast...
Hard to describe these feelings, just to keep them inside for now, in anticipation of what she next wants to do — which impulses & pleasures she will use to express her sadism.

****

Les mots m'échappent quand je pense à cette nuit quand Miss Charlotte est venue à mon appartement avant mon départ en vacances.
Écouter Ludovico Einaudi tandis qu'elle m'a fouetté, les pinces avec des poids lourds sur mes tétons, le bruit léger du fouet sur le verre quand il a raté son cible, le plaisir de ce voyage, comme toujours si délicieux.
M'offrir à ses pulsions :  la flamme de la bougie, l'écoulement de la cire, la griffe du rouleau à piques.
Qu'elle reste chez moi dans la chambre d'ami, partager le petit déjeuner ... Difficile à décrire ces sentiments, je les garde à l'intérieur pour l'instant, en anticipation de ce qu'elle veut faire ensuite — quelles pulsions & plaisirs va-t-elle utiliser pour exprimer son sadisme.


No comments: