Sunday, May 11, 2008

09.05.08

I loose myself in your eyes, their amazing color penetrating me, almost hypnotic. My eyes blur & lightness fills my head as you squeeze & pinch my tits, your fingers pressing so hard, in, out, in ways I'd never imagined, as if I'd been waiting all my life for this moment without knowing it.
You press my nipples in & out, creating intense points where pain meets pleasure. I wince, & you continue, manipulating in other ways. My eyes never leave yours, I don't even notice the flash of the camera. I offer myself to you as you slap & spank my breasts.
My eyes blur, I'm dizzy & the desire to kiss you lingers, but I just draw in the suspended breath.
I catch a sadistic glint in your eyes, just when the bell rings, & I wonder what the next step would have been.Slight bruises from your fingers that pressed so deeply into my flesh.


09.05.08

Je me perds dans tes yeux, leur couleur incroyable me pénètre, c'est presque hypnotique. Je vois trouble et ma tête tourne quand tu palpes et pinces mes seins, tes doigts qui me pressent fort, si fort, les enfonçant, me tirant comme je ne l'avais jamais imaginé, comme si j'avais attendue toute de ma vie pour ce moment, sans le savoir.
Tu pinces mes tétons, les enfoncent, les tirent, cela crée des points intenses, à la frontière de la douleur et du plaisir. Je grimace, et tu continues, les manipulant de toutes sortes de façons. Mes yeux ne quittent pas les tiens, je ne remarque même pas le flash de la photo. Je m'offre à toi lorsque tu gifles et claques mes seins.
Je vois un lueur sadique dans tes yeux, juste au moment qu'on sonne à la porte, et je me demande quelle aurait été l'étape suivante.

Des traces bleus de tes doigts qui se sont enfoncés dans ma chair.

1 comment:

princesse.x said...

Je me suis sentie belle, mais dans la photo, je me trouve moche.
Je me suis sentie sexy, mais dans la photo, je me trouve grosse.