Thursday, January 21, 2010

Semi-suspendue


Nawa-san's hands expertly bind me in her ropes. I love the tight pressure the ropes make on my ankles, my bust or my back, as she secures the rope & then tugs upwards.
My hands ties behind my back, the cords over my eyes cradle me, my right leg bent up & backwards as I stand on one leg. The stiletto  of my cuissard become the center point of balance, as I lean into the ropes, giving into them, feeling their warmth.
I relax even further as I fall into a total peace.
Nawa-san's hands lightly caress... and then there's a surprise : several delicate whiplashes by Miss Charlotte. I would have enjoyed more of these delicate lashes, I would have loved for it to continue...

***

Les mains expertes de Nawa-san m'attachent avec ses cordes. J'aime la pression serré des cordes sur mes chevilles, mon buste ou mon dos, comme elle noue la corde pour l'élever vers le haut. Mes mains attachées derrière mon dos, les cordes sur mes yeux me bercent, ma jambe pliée vers l'arrière, je me tiens sur une jambe. Le talon aiguille de mon cuissard devient le point central de l'équilibre, je me penche dans les cordes, je m'abandonne en eux, je sens leur chaleur. Je me détends encore plus et je descends dans une paix totale.
Les mains de Nawa-san caresse avec légèreté ... et puis il y a une surprise: plusieurs coups de fouet délicats par Mlle Charlotte. J'aurais aimé encore plus de ces coups de fouet délicate, j'aurais aimée que cela continue ...



Tous droits reservés par les Goûters du Divin Marquis


2 comments:

doll said...

Arabesque...I love this pose and the fine sense of balance achieved on such a pinpoint heel.

princesse.x said...

Oh, I would so love to see you in arabesque ! I'm sure you look stunning, doll.