Sunday, February 27, 2011

A humble joy / Une joie humble


Miss Charlotte sensuously whipped a young black girl who wanted to try — her Dom had asked Charlotte.
I stood watching upstairs, admiring Charlotte.
"À toi," she said to me when she'd finished. I undressed, grateful & surprised.
Since she'd warmed up, her whip went right to it.
A joy to connect with her again, to feel her emotion as the snake wound around me. She let herself go. Did I feel some release of anger in her strikes ?
I felt humbled by her power, I felt joy to stand naked before her again, to offer my skin, my emotions to her.
And gratitude, as I kissed her feet in respect.

Thank you, my Charlotte.


***

Miss Charlotte a sensuellement fouettée une jeune fille noire qui voulaient essayer — son Dom l'avait demandé à Charlotte. Je les regardais à l'étage, en admirant Charlotte. "À toi", me dit-elle quand elle avait fini. Je me suis déshabillé, reconnaissantes et surprise. Comme elle s'était chauffé, son fouet est allé droit au but. Une joie à se connecter de nouveau avec elle, de sentir son émotion lorsque le Serpent m'entourait. Elle se laissait aller. Ai-je ressenti une certaine libération de la colère dans ses coups ? Je me sentais humblée par sa puissance, j'ai senti la joie de me tenir nue devant elle de nouveau, de lui offrir ma peau, mes émotions pour elle. Et la reconnaissance, lorsque je lui ai embrassé ses pieds, par respect. Je te remercie, ma Charlotte.

2 comments:

doll said...

mmmmm, I think I should get my plaything to kiss my feet.

princesse.x said...

mmmm, I think you should !
Many Dominas like to have their feet massaged, licked, sucked ...
Mine is a reverent kiss on each ankle and toe...