Friday, November 12, 2010

Simply, she was there / Elle était toute simplement


I don't remember the exact time I first saw Miss Charlotte — simply, she was there. I could see by the consideration around her that she had been "adopted" into the group.
I must have been in Zurich when she first came to the Goûters, as I was in a D/s relationship with a Swiss Dom at the time.
The second time I remember was a year ago. She sat on a stool next to me & I saw the Serpent in her hands. She was visibly moved by the whip in her lap. "It's a gift", she said.

Charlotte bondaged by Nawa-san, in preparation for the Cosy Party. Her hair floating down as she abandoned herself to the ropes, floating horizontal.
Charlotte made up by E27, with false eyelashes.
Charlotte at the Cosy Party, bound to a lovely young woman, their tattoos harmonizing.
Charlotte in her long Vietnamese robes, Domina.
Charlotte outraged when disrespected, especially by groping hands in the stairwell.
Charlotte's writings on the Forum, precise and exact.

During the time I was in that Swiss relationship, I was allowed to "play" one time per Goûters, with my different friends. Amicable, punctual pleasures.
With Miss Charlotte, it was different. From the start, my one desire was that she express herself as fully as possible.
When my Swiss relationship ended, our sessions crystallized, simply becoming something. I offered myself as a white canvas for her expression, and as time passed, accepted her possession.
My Samourai- Geisha, how you have blossomed in one year, taking me with you !

***

Je ne me souviens pas du moment précis quand j'ai vu Miss Charlotte — elle était toute simplement là. Je pouvais voir par la considération qui l'entourait qu'elle avait été «adopté» dans le groupe.
Je devais être à Zurich lors de sa première venue aux Goûters, comme j'étais dans une relation D/s avec un Dom suisse à l'époque.
La deuxième fois, je me souviens, il y a un an. Elle était assise sur un tabouret à côté de moi et j'ai vu le Serpent dans ses mains. Elle était visiblement émue par le fouet sur ses genoux. "C'est un cadeau», dit-elle.

Charlotte bondagée par Nawa-san, en préparation pour la Cosy Party. Ses cheveux flottaient, tandis qu'elle s'abandonnait aux cordes, flottant à l'horizontale.
Charlotte maquillée par E27, avec des faux cils.
Charlotte à la Cosy Party, encordée à une belle jeune femme, leurs tatouages en harmonie.
Charlotte dans ses longues robes vietnamiennes, Domina .
Charlotte scandalisée quand on lui manque du respect, en particulier les mains baladeuses dans la cage d'escalier.
Les écrits de Charlotte sur le Forum, précises et exactes.

Pendant que j'étais dans cette relation avec le Suisse, j'étais autorisée à "jouer" une fois par Goûters, avec mes amis différents . À l'amiable, des plaisirs ponctuels.
Avec Miss Charlotte, c'était différent. Dès le début, mon seul désir était qu'elle s'exprime aussi complètement que possible. Lorsque ma relation suisse a terminé, nos séances se sont cristallisées, simplement devenant quelque chose. Je me suis offerte comme une toile blanche pour son expression, et avec le temps, j'ai accepté sa possession.
Ma Samourai-Geisha, comment tu t'es épanouie cette année, m'emmenant avec toi !


/// as Lady Labyrinth / 03

No comments: