Saturday, April 03, 2010

Fiery kisses / / / whip impressions III : M.Martinets

A different technique, the double martinet, the double whip, that excites me. I love to feel the wind, the intensity of the strokes like shiatsu.
But this time I reach a limit, as the force is maximal. At times, I felt as if I was in carwash !
With all of his force, he landed both martinets on my lower back  & buttocks. I felt as if I had been cut in half, but I didn't buckle. It's too late to say anything when it happens. Later he also landed this heavy stroke on my shoulders.
I was sore and achy for 3 days, especially my lower back. The hurt woke me up at night ! I was concerned that perhaps my kidneys had been bruised.
I spoke to M.Martinets about this when I next saw him, to establish a limit in his force.
Two weeks later, I strained my back & was in pain for most of the week. I think that my muscles had been fragilized by the force of the martinets.
And, force is not everything ! I find more pleasure in the finesse of variation, the building up of sensitivity in increasing layers. Then, just a few stronger strokes will bring ecstasy.


***
Une autre technique, la double martinet, le fouet double, ça m'excite. J'aime sentir le vent, l'intensité des coups comme le Shiatsu.
Mais cette fois j'ai atteinte une limite, la force était maximale. À certains moments, j'ai eu le sentiment de me trouver dans un carwash !
Avec toute sa force, il appuyait les deux martinets sur le bas du dos et les fesses. Je me sentais comme si j'étais coupée en deux, mais j'ai résisité. C'est trop tard pour dire quelque chose quand c'est déjà arrivé. Plus tard, il m'a également mis une coup lourd sur mes épaules.
J'avais mal et avec des courbatures pendant 3 jours, en particulier sur le bas du dos. La douleur me réveillait la nuit ! Je craignais que peut-être mes reins avaient un bleu.
J'ai parlé à M.Martinets à ce sujet lorsque je l'ai croisé la prochaine fois, pour fixer une limite dans sa force.
Deux semaines plus tard, j'ai tiré mon dos et la douleurs duré pour la plupart de la semaine. Je pense que mes muscles avaient été fragilisés par la force des martinets. Et, la force n'est pas tout! Je trouve plus de plaisir à la finesse de la variation, la construction de la sensibilité dans les couches qui augment. Ensuite, il suffit de quelques coups plus forts pour monter à l'extase.


2 comments:

doll said...

Perhaps you need to see an osteopath sometimes to keep your skeleton in correct form. Then it would be able to bear these assaults more easily.

princesse.x said...

Yes, doll, I do go to an osteopath from time to time. But what I didn't detail in the post is that I have a scoliosis at the small of my back. the muscles on one side are weaker. I have to be careful with this, especially during my yoga practice.
I have played with M. Martinets for almost 2.5 years, and I do really think that I reached a physical limit of force. I really don't seek to have a ton of bricks land on my back like that.