Friday, April 30, 2010

This mysterious beauty

Her first mark strikes with intention on my left shoulder, drawing me to attention. This time, with no hesitation, she strikes. I'm alert & receptive as the pace quickens, attuning to her emotion. I'm feeling her orchestration, fiery kisses like notes on my back & shoulders, impressionistic patterns. Feeling the bite of the whip ignite & diffuse, touching places she hasn't yet explored, lower on my thighs, behind the knees. A few dull pats in my hair counterpoint the fire.
The sharp sound of glass breaking brings me back. I realize that I had gone off on the voyage...  I delight in the sound of the glass breaking as a neighbor outside the club recycles their bottles. The sharp edge matches the feel of the whip, all combine with my emotion creating beauty, taking me far into & away, creating this piece with Miss Charlotte, feeling her inspiration.
She's done now. She comes to touch my neck & whisper that it's finished. She's young, her emotions take her far away & she trembles. This mysterious beauty.

***
I am happy to receive the whip on a more regular basis. I feel as if this exchange is taking hold, simply becoming something.


***

Son premier coup frappe avec intention sur mon épaule gauche, attirant mon attention. Cette fois-ci, sans hésitation, elle frappe. Je suis alerte et réceptive au rythme qui s'accélère, attentive à son émotion. Je sens son orchestration, ses baisers de feu comme des notes sur mon dos et sur les épaules, des touches impressionnistes. Sentant la morsure du fouet qui s'allume et qui diffuse, touchant les endroits qu'elle n'a pas encore exploré, plus bas sur mes cuisses, derrière les genoux. Une sourde caresse du fouet sur mes cheveux devient un contrepoint de l'incendie.

Le bruit sec des bris de verre me ramène à moi. Je me rends compte que j'étais partie en voyage ... Je me plais dans le bruit de ce verre brisé par un voisin à l'extérieur du Club recyclant leurs bouteilles. Le tranchant correspond à la sensation du fouet, se combinent avec mon émotion en beauté, m'intériorisant, m'extériorisant, en création de cette pièce avec Miss Charlotte, sentant son inspiration.
Elle a terminé. Elle vient toucher mon cou et murmure que c'est fini. Elle est jeune, ses émotions l'emmènent loin et elle tremble. Cette beauté mystérieuse.

*** 
Je suis heureuse de recevoir le fouet sur une base plus régulière. Je me sens comme si cette échange prend forme, à en devenir simplement quelque chose.

No comments: