Saturday, April 09, 2011

Kissing Her feet /Embrasser Ses pieds

© Maëlle Delaplace

Kissing Her feet

Always after a session i fall to my hands & knees to kiss Her feet in gratitude. It's more than that... a moment in which i express love to my beautiful Domina. As i wrap my arms around Her high-heels, tenderness enwraps Her feet, and i place long kisses on Her feet, Her toes, Her ankles. As i feel Her standing above me, Her long legs to the sky, i have a sense of Her pride, Her pleasure. i would love to adore Her this way more often, even to kneel as She sits, to kiss and lick Her feet, if She would so desire this expression of sensual adoration.


Embrasser Ses pieds
Toujours après une séance, je me mets à quatre pattes pour Lui baiser les pieds en signe de reconnaissance.
C'est plus que ça ... un moment dans lequel je puisse exprimer mon amour à ma belle Domina. Lorsque mes bras enveloppent ses talons aiguilles, ma tendresse entoure Ses pieds, et je place des longs baisers sur Ses pieds, Ses orteils, Ses chevilles. je La sens au dessus de moi, Ses longues jambes vers le ciel, je ressens Sa fierté, Son plaisir.
j'aimerais L'adorer de cette façon plus souvent, même à genoux lorsqu'Elle soit assise, de baiser et de lécher Ses pieds, si Elle désira cette expression de l'adoration sensuelle.

No comments: